Påverka din personliga assistans – på riktigt

2016-12-21

En välförtjänt kunskap via erfarenhet och ett gediget kundengagemang är två huvudsakliga faktorer som vår verksamhet bygger på. Vi ger dig full möjlighet att kunna skräddarsy behov och önskemål för att må så bra som möjligt och få ut maximalt av din personliga assistans. I och med detta har vi valt att aktivt avlägsna vår verksamhet från dolda vinster och obefogade, administrativa avgifter. Allt detta för att du som kund ska känna dig trygg under vår ledning med fokus på Sjuhäradsbygden och Alingsås, Lerum och Mark. Förtroende betyder mycket för oss och förmodligen även för dig.

Personlig assistans Alingsås, Lerum och Mark

Personlig assistans utan färdiga mallar

Tillgänglighet är även en viktig centralpunkt i vår filosofi om ett professionellt och kompetensinriktat arbete. Med praktisk och teoretisk erfarenhet inom branschen vet vi att alla människor har individuella behov och önskningar. Det går därmed inte att applicera en typ av assistans och vård på alla kunder. Vi är vana att utforma specialtjänster efter behov för att du ska känna dig både trygg och framförallt sedd. Vi strävar efter att hjälpa dig efterlikna det liv du önskar att ha, fritt från bekymmer och komplikationer. Snabba beslut i kombination med en aktiv och öppen kontakt är viktigt för oss och förmodligen även för dig.

Bor du i Alingsås, Lerum och Mark – Sök jobb hos oss!

Vi tillhandahåller en familjär företagskänsla och strävar efter en transparant verksamhet utan hemligheter. Då vi finns till för att underlätta deras vardag vet kunder bäst själva vad de vill ha hjälp med och hur det ska göras. Ansvar och pålitlighet är bärande punkter som måste vara viktiga för dig och gå hand i hand med vår arbetsmoral. Passa tider, vara lyhörd, lyssna och agera efter behov är viktiga kompetenser som spelar stor roll i arbetet.

Kontakta oss direkt om du vill jobba med Personlig assistans i Alingsås, Lerum och Mark

Är man intresserad av att jobba som personlig assistent är det mycket som man bör ha i åtanke. Man måste framförallt lyssna till sin kund och optimera tjänster efter deras tycke och vilja.